Voor een witte achtergrond: | PNG | EPS | |
Voor een zwarte achtergrond: | PNG | EPS |
Het doel van de THINK fase is het opleveren van een concept dat levensvatbaar is en het plan om dat te realiseren. We onderzoeken het probleem eerst in de breedte. Daarbij kijken we naar meerdere oplossingsrichtingen. Vervolgens bakenen we de gekozen oplossing af; we definiëren het concept, de scope en de randvoorwaarden. Ook stellen we een plan op voor de MAKE fase.
Binnen de THINK fase onderscheiden we de stappen Explore en Define.
We onderzoeken voor wie we gaan ontwerpen, wat de bedrijfsdoelen zijn en welke technologieën we het beste kunnen inzetten. Op dit moment geldt ‘the sky is the limit’. We bedenken een aantal oplossingen en maken deze tastbaar, zodat we feedback kunnen verzamelen van gebruikers en stakeholders.
THINK
Na het onderzoek is het tijd om één richting te kiezen, waarvan we nu weten dat de kans op levensvatbaarheid groot is. Met de opdrachtgever en technische ontwikkelaars leggen we de scope voor het Minimum Viable Product en de randvoorwaarden vast. Daarnaast stellen we een plan op voor het vervolg.
Onderstaande methodes kunnen we in de THINK fase inzetten. Om te bepalen welke methodes het meest geschikt zijn, onderzoeken we welke informatie nog ontbreekt en hoe je die het beste boven water kunt krijgen.
Goede, aansprekende en leesbare teksten zijn onmisbaar voor online producten en diensten. Bij een copy scan toetst een copywriter bestaande teksten op verschillende onderdelen.
De manier waarop je met bezoekers praat is minstens zo belangrijk als de inhoud. Een copy guide is het uitgangspunt voor alle teksten en een handleiding voor iedereen die teksten schrijft of beoordeelt.
Wil je meer weten over onze werkwijze en ben je benieuwd naar wat wij voor jouw project kunnen betekenen?
Rick le Roy (rick@unitid.nl, 06 46 28 20 96) of
Matthijs Collard (matthijs@unitid.nl, 06 28 12 66 97)