UNITiD is now

Visit us at hike.one

Or continue on our old site while it is still here...

Op zoek naar ons logo?

Voor een witte achtergrond: PNG EPS Logo landscape
Voor een zwarte achtergrond: PNG EPS
Download alle logo's
Toptaken analyse

Toptaken analyse

Methode in de THINK fase

Waarom titel

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nullam aliquet, lectus ac blandit rutrum, eros risus pulvinar eros, ac sodales tellus turpis id massa. Aliquam erat volutpat. Vivamus bibendum suscipit est, non volutpat mauris molestie sit amet. Mauris fermentum auctor elit eu consequat. Nullam leo mi, venenatis at malesuada ut, suscipit in nisl.

Wanneer titel, deze zou langer kunnen zijn.

Vivamus congue posuere posuere. Duis interdum lacus metus. Donec tincidunt, mauris vel iaculis eleifend, massa augue facilisis eros, eget aliquet diam est ac diam. Curabitur id porttitor lectus. Vestibulum commodo dui eget orci pellentesque ac elementum neque sollicitudin. Donec in pharetra diam.

Test de wie titel

Etiam non sagittis felis. Vestibulum cursus orci eros. Phasellus et ante ut justo porttitor semper sed ut tortor. Donec vitae dui enim, eget consectetur leo. Fusce eu purus mauris, et lobortis erat. Donec ut leo id eros vehicula eleifend at non metus.

Hoe titel testen

Duis et velit urna. Nullam ante ante, molestie a semper ac, lobortis ac mauris. Integer et justo eu odio tempus malesuada sit amet vel diam. Donec ligula mi, lacinia non sagittis nec, malesuada sit amet nibh. Nulla et odio neque. Quisque at lorem quis diam tristique interdum in id sem. Sed varius porta est quis ultrices. Praesent faucibus interdum felis quis blandit. Curabitur vitae hendrerit turpis.

Waar is ook een onderdeel in deze lijst van dingen...

Pellentesque habitant morbi tristique senectus et netus et malesuada fames ac turpis egestas. Praesent tincidunt lectus sed erat fermentum sed tristique justo luctus. Sed quis pulvinar orci. Nunc sagittis, augue non eleifend tristique, nisl eros pulvinar urna, a fringilla lorem metus vitae risus. Nunc eget metus scelerisque massa vehicula pharetra.

Wat gaan we doen als het niet past?

Suspendisse dignissim vestibulum lorem, sodales consectetur metus semper in. Vivamus vehicula consectetur augue, ac faucibus ligula semper euismod. Nullam in mauris et sem molestie rhoncus ac in justo. Mauris volutpat diam in eros lobortis eu tincidunt turpis porta. Fusce vel leo libero, a ullamcorper odio.

Uitkomst

Maecenas euismod rhoncus urna in tincidunt. Nullam erat lectus, auctor vestibulum porta ornare, viverra quis lectus. Sed lorem est, varius nec fringilla ut, feugiat non tortor. Sed sodales aliquam felis, eu fermentum justo dapibus quis. Praesent commodo tellus nec tellus vehicula tempus. Aenean urna tortor, blandit cursus aliquet ut, vestibulum faucibus elit. Integer tristique mi sit amet sapien malesuada fermentum malesuada mauris ullamcorper. Proin congue condimentum tempor. Nam vitae nisl vitae enim luctus tempus. Maecenas vitae metus sapien, ac fringilla nibh. Nunc luctus erat id arcu sagittis quis congue magna varius.

Meer methodes

Scope sessie

Wat is belangrijk en haalbaar binnen het project

Interviewing

In de huid van je gebruiker kruipen

Copy guide

De manier waarop je met bezoekers praat is minstens zo belangrijk als de inhoud. Een copy guide is het uitgangspunt voor alle teksten en een handleiding voor iedereen die teksten schrijft of beoordeelt.

De 3 fases

THINK FASE

Onderzoek naar de doelgroep,
de bedrijfsdoelen en technische
mogelijkheden

Leer meer

MAKE FASE

Van idee naar concept,
testen met gebruikers
en technischeontwikkeling

Leer meer

LEARN FASE

Analyseren van het product
en inspelen op nieuwe
inzichten

Leer meer

Geïnteresseerd?

Wil je meer weten over onze werkwijze en ben je benieuwd naar wat wij voor jouw project kunnen betekenen?

Neem contact op met

Rick le Roy (rick@unitid.nl, 06 46 28 20 96) of
Matthijs Collard (matthijs@unitid.nl, 06 28 12 66 97)

© UNITiD 2024  Algemene voorwaarden | English | Event kalender