Google Glass is een nieuw mobiel device dat anders gebruikt wordt dan de huidige mobiele platfoms. Eerder hebben we verteld wat Google Glass is, in deze post gaan we dieper in op de werking ervan. De bril presenteert content met ‘cards’ op een tijdlijn. Via het touchpad, hoofdbewegingen én spraak kunnen gebruikers interacteren met de cards. Maar hoe werkt het nou precies?
Lees verder »
24 June 2014 | Myrthe Geldof
Google Glass offers new ways to start a dialogue with users. It gives an opportunity to reach people right in front of their eyes when they need it. As an advanced Nike+ user and interaction designer I am using the Nike+ products very consciously. While my phone and Fuelband are close to my senses, they are not close enough to get my attention and keep me focussed all the time. What if Nike+ could be present in my field of view?
Lees meer »
5 November 2014 | Myrthe Geldof
|
1 reactie
Afgelopen woensdag gaven we onze eerste Google Glass workshop! Bij de opleiding Communication and Multimedia Design in Amsterdam gaven we eerst een korte crash course ‘Ontwerpen voor Glass’ om vervolgens de studenten te helpen bij het uitdenken en ontwerpen van hun eigen concepten.
Lees meer »
19 May 2014 | David Oldenburger
& Myrthe Roozen